15 prosinec 2014

Volkswagen vyhlásil vítěze národního kola motivační soutěže pro pracovníky servisních služeb

Volkswagen vyhlásil vítěze soutěže

2014-12-12

Jedna značka, jeden tým, jedna výzva - pod tímto mottem probíhá motivační soutěž Retail Qualification World Championship 2014/2015 pro pracovníky prodejců a servisů Volkswagen, která má za sebou české národní finále. Vítězové oborových skupin budou reprezentovat Českou republiku na mezinárodním finále, které se uskuteční v květnu 2015 ve Wolfsburgu.

V showroomu Volkswagen prodejce Auto Jarov v Praze-Kunraticích se 29. listopadu 2014 uskutečnilo národní finále motivační soutěže Retail Qualification World Championship 2014/2015 (mistrovství světa servisních služeb), do něhož postoupilo 16 mužů a jedna žena. Ti v předchozích testech prokázali, že patří mezi nejlepší servisní poradce, servisní techniky, prodejce a vedoucí oblasti dílů značky Volkswagen v České republice.

Po náročném dni plném teoretických i praktických zkoušek se stal nejlepším servisním technikem Michal Psota z Autocentra Olomouc, na dalších místech se umístili Milan Balák z Porsche České Budějovice, Josef Srbecký z Porsche Praha Smíchov a Robert Papírník z Auto Heller, Ostrava. Mezi servisními poradci kraloval Michal Lehečka z Autocentra Jan Šmucler, Plzeň, který za sebou zanechal Marka Drozda ze společnosti Fortex-AGS, Aleše Řezníčka z PV Auta, Prostějov a Jiřího Žurovce, který pracuje ve společnosti TopCentrum Car, Hodonín.

Oborovou kategorii Vedoucí oblasti dílů ovládli pracovníci Porsche Plzeň v pořadí Miroslav Janota, Martin Stezka, Tomáš Jílek, Robert Kreuzman a Dagmar Kučerová. Mezi prodejci si nejlépe vedl Tomáš Zeman z Auta Jarov a další místa obsadili Tomáš Oslizlo ze společnosti Auto Heller, Opava Eduard Lhota z Autotrendu Liberec a Aleš Michálek (Auto Heller, Opava).

"Gratuluji všem vítězům a děkuji všem pracovníkům prodejců a servisů Volkswagen, kteří se přihlásili do naší motivační soutěže. Cílem značky Volkswagen je nejvyšší spokojenost zákazníka a kvalita a k jeho naplňování významně přispívá tato mezinárodní soutěž, v níž dochází k propojení našich prodejních a servisních aktivit. Tím zároveň povzbuzujeme každého jednotlivce k co nejvyššímu výkonu. Pouze vynikající kvalitou, optimálními procesy a jednotným vystupováním prodejního a servisního týmu můžeme zvyšovat spokojenost našich zákazníků," říká Jan Špinar, vedoucí divize After Sales ve společnosti Porsche Česká republika, který byl společně s Jensem Metznerem, oblastním zástupcem After Sales ve společnosti VOLKSWAGEN AG, a Markem Palmanem, koordinátorem servisních služeb Volkswagen osobní vozy, členem hodnotící komise.

Vítězové v každé oborové skupině budou reprezentovat Českou republiku na třídenním mezinárodním finále v květnu 2015 ve Wolfsburgu, v němž předvedou své dovednosti nejlepší pracovníci značky Volkswagen z celého světa. Český tým bude obhajovat úspěch servisního poradce Martina Kádnera, který se v mezinárodním finále mistrovství světa servisních služeb Retail Qualification World Championship 2012/2013 umístil na 1. místě.

Mistrovství světa servisních služeb pořádá pravidelně společnost VOLKSWAGEN AG v rámci své strategie zaměřené na maximální spokojenost zákazníka. Cílem této prestižní soutěže je motivovat pracovníky v servisních službách k získávání a udržování nejnovějších vědomostí, znalostí a dovedností v oblasti technologií, opravárenských postupů a jednání se zákazníky.

První ročník mistrovství světa servisních služeb (Retail Qualification World Championship 2012/2013) byl velkým úspěchem. Zúčastnilo se ho přibližně 40 000 prodejců, servisních poradců, servisních techniků a pracovníků v oblasti dílů z 80 zemí celého světa. Na mezinárodním finále ve Wolfsburgu přijelo téměř 400 soutěžících.

Zpět nahoru