VOLKSWAGEN Transporter Skříňový vůz

Transporter Skříňový vůz

Úspěšný model již téměř 60 let

Transporter skříňový vůz skladem


Volkswagen Transporter - Skříňový vůz

Kvalita a mnohostrannost
se osvědčily

Transporter Skříňový vůz

Jeho flexibilita je téměř neomezená: dva rozvory a tři výšky střechy nabízejí mnoho možností. Podle konfigurace disponuje skříňový vůz nákladovým prostorem od 5,8 po 9,3 m3 a umožňuje naložit náklad o hmotnosti 0,8 až 1,4 t. Prostor je díky téměř svislým bočním stěnám optimálně využit, nakládání a vykládání nákladu je mimořádně snadné díky několika možným variantám dveří, s nimiž je skříňový vůz dodáván (zadní dveře, zadní křídlové dveře, druhé boční posuvné dveře). O další variabilitu vnitřního prostoru a o vyšší bezpečnost se starají dělicí přepážky, které jsou k dispozici v mnoha provedeních (polovysoké nebo do výše stropu, s oknem nebo bez okna, s posuvným oknem).

Inovace pro vyšší bezpečnost a hospodárnost. Díky mnoha technickým inovacím jsou cestující i náklad ve skříňovém voze Transporter přepravováni ještě bezpečněji. Nové motory jsou zárukou efektivního provozu:

  • Nové výkonné motory TDI s technologií Common Rail, které snižují spotřebu paliva a emisí CO2, zvyšují hospodárnost.
  • Inovativní sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou DSG se dodává také ve spojení s pohonem obou náprav 4Motion.
  • Asistenční systémy se starají o vyšší bezpečnost a vyšší jízdní komfort: Odbočovací světlo pro osvětlení zatáček, "Side Assist" pro bezpečné přejíždění z pruhu do pruhu, zpětná kamera pro bezpečné couvání a parkování, kontrola poklesu tlaku vzduchu v pneumatikách s kontrolkou.
  • Mimořádné množství variant pro nejrůznější nároky a potřeby.

Volkswagen Transporter - Skříňový vůz - Exteriér

Vnitřní hodnoty: Naznačují skutečnou velikost

Velkorysý nákladový prostor

Velkorysý nákladový prostor skříňového vozu Transporter přesvědčí účelností a mnohostranností. V závislosti na rozvoru a variantě střechy nabízí možné užitečné zatížení od 0,8 po 1,4 t a disponuje nákladovým prostorem o objemu 5,8 až 9,3 m3. Díky téměř svislým bočním stěnám lze tento objem vždy optimálně využít.

Četné varianty vozu Transporter s dlouhým, resp. krátkým rozvorem nebo středně vysokou či vysokou střechou lze kombinovat s mnoha různými variantami dveří, které se starají o to, abyste mohli nakládat či vykládat náklad bez přílišné námahy a ztráty času. Šest, osm nebo deset úchytných ok (podle typu vozu) zajistí bezpečné uchycení nákladu. Chcete-li bezpečnost přepravovaného nákladu ještě zvýšit, lze na přání namontovat na boční stěny a dělicí příčku úchytné profily.

Varianty skříňového vozu Transporter jsou stejně různorodé jako Vaše potřeby: běžná, popř. středně vysoká verze střechy je sériově dodávána s výklopnými zadními dveřmi, vysoká střecha je ve spojení se zadními křídlovými dveřmi. Ty mají úhel otevření až 250° a umožňují snadný přístup do nákladového prostoru o objemu až 9,3 m3 (u skříňového vozu s dlouhým rozvorem a vysokou střechou). Na přání můžete vůz vybavit také druhými posuvnými dveřmi, které opět znamenají další usnadnění nakládky a vykládky.

Pro jednotlivé varianty je navíc k dispozici množství různých dělicích přepážek zajišťujících bezpečné oddělení prostorů pro cestující a pro náklad. Přepážky mohou být polovysoké nebo uzavřené až do stropu, s oknem nebo bez okna, případně s posuvným oknem. Boční stěny nákladového prostoru jsou sériově obloženy do poloviční výše, na přání lze obložení zvýšit až po strop. Na podlahu nákladového prostoru můžete zvolit buď pevné a odolné dřevo, nebo téměř nezničitelnou a omyvatelnou pryžovou krytinu.


Volkswagen Transporter - Skříňový vůz - Pohled z boku

Motory TDI: jsou ještě úspornější

Čtyři nové motory TDI jsou spojením vysokého točivého momentu s nízkou spotřebou

Poprvé tyto výkonné motory pracují s technologií Common Rail, což ve výsledku znamená vysoký výkon při nízkých hodnotách emisí. Všechny motory TDI splňují emisní normu Euro 5 a jsou sériově vybaveny filtrem pevných částic. Vy si tak můžete s čistým svědomím vychutnávat techniku na nejvyšší úrovni.

 

 

2,0 BiTDI 132 kW (180 k)

Vrcholná motorizace pro Transporter přináší inovativní techniku. U motoru BiTDI zajišťují dvě turbodmychadla velmi vysoký výkon a čistý požitek z jízdy při točivém momentu 400 Nm. To vyvolává otázku, zda by ještě dnes chtěl někdo tvrdit, že užitková vozidla a sportovní styl jízdy se vylučují. Na tento motor může navazovat buď šestistupňová převodovka s manuálním řazením, nebo sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou (DSG), ta navíc s tímto motorem poprvé v kombinaci s pohonem 4Motion.

2,0 TDI 103 kW (140 k)

Díky přesvědčivému výkonu 103 kW (140 k) budete s tímto motorem vnímat i dlouhé jízdy po dálnici jako potěšení. Také pro tento motor platí, že vzhledem k životnímu prostředí a stále přítomnému tlaku na snižování nákladů byly jak emise CO2, tak hodnoty spotřeby v porovnání s předchozími motory výrazně sníženy. Pro tento motor je k dispozici šestistupňová manuální převodovka nebo inovativní sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou DSG.

2,0 TDI 75 kW (102 k)

Druhý z celkem čtyř motorů TDI dává ze stejného objemu ještě vyšší výkon. I u něj došlo k výraznému snížení spotřeby a emisí CO2 vzhledem k dosavadním motorům, zároveň byl stejně výrazně zvýšen výkon. Přenos hnací síly od motoru zde zajišťuje pětistupňová manuální převodovka.

2,0 TDI 62 kW (84 k)

Základní z řady naftových motorů s technologií TDI získává výkon z objemu dvou litrů při nejvyšším točivém momentu 220 Nm. Jako u všech ostatních motorů TDI byly i zde optimalizovány emise CO2 a spotřeba v porovnání s předchozími motory - to vše při odpovídajícím zvýšení výkonu. Motor se dodává s pětistupňovou manuální převodovkou.

2.0 TSI 110 kW (150 k)

Novinkou je motor 2.0 TSI pro modelovou řadu T5. S nejvyšším výkonem 110 kW (150 k) a maximálním točivým momentem 280 Nm, který je k dispozici v širokém rozpětí otáček od 1500 do 3750 min-1, nabízí vysokou úroveň jízdního komfortu při nízké hlučnosti. Skříňové provedení modelu Transporter 2.0 TSI o výkonu 110 kW zrychlí z 0 na 100 km/h za 11,0 sekundy a je schopno dosáhnout nejvyšší rychlosti 180 km/h. Varianta nabízená výhradně ve spojení s šestistupňovou mechanickou převodovkou a pohonem předních kol spotřebuje průměrně 9,5 l/100 km a má hodnotu emisí CO2 222 g/km.


  • testovaci-jizda
Zpět nahoru