Otázky a odpovědi

Časté otázky našich zákazníků

Vzhledem k tomu, že je těžké orientovat se ve všech detailech současné nabídky automobilů na našem trhu, dovolili jsme si zde vybrat některé z častých dotazů, se kterými se setkáváme u našich zákazníků.

Pokud zde nenajdete odpověď na svoje otázky, zašlete nám svůj dotaz pomocí formuláře níže.

Otázky při vybírání vozu:
Rád bych si vybral z nabídky nových vozů optimální model podle vlastních kritérií. Je někde přehledná tabulka se všemi parametry jednotlivých modelů?

Taková tabulka neexistuje a to především proto, že seznam parametrů by vydal na malou knihu. Pokud vybíráte vůz dle konkrétních požadavků, rozhoduje většinou několik vzájemně propojených vlastností, které pro vás budou prioritní. Někdo upřednostní vnitřní prostor, někdo stylový design, někdo se bude soustředit na poruchovost nebo prodlouženou záruku. Nakonec se ale vždy porovnávají pořizovací a provozní náklady jako je cena a předpokládaná spotřeba paliva. Proto je optimální navštívit náš autosalon a poradit se s našimi specialisty, případně si porovnávané modely i vyzkoušet.

Na vašich stránkách najdu detaily k jednotlivým modelům. Najdu někde porovnání s modely konkurence?

Bohužel, na stránkách takové údaje zveřejnit nemůžeme, protože to odporuje nejen morálním zásadám marketingové propagace, ale především je to regulováno §50 Obchodního zákoníku, který řeší tzv. srovnávací reklamu. Pokud máte na mysli nějaké konkrétní porovnání, kontaktujte nás, a my vám připravíme požadovaný výčet parametrů, které pak můžete detailně porovnat s konkurenčním modelem.

Měl bych zájem o konkrétní model, ale předváděcí jízda pro mne není dostačující, abych si vůz plně vyzkoušel. Je možné si vybraný model zapůjčit na delší dobu?

Ano, je to možné. Bohužel jsme zde omezeni počtem vozů, které můžeme zapůjčit, takže dobré si o požadavku na zapůjčení promluvit s některým z našich specialistů. Máte-li zájem o konkrétní typ, stačí využít formulář (zde) a zaslat požadavek našemu autosalónu. Jakmile váš požadavek obdržíme, obdržíte úplné informace o podmínkách a možnostech zapůjčení vámi vybraného modelu.

Otázky směrované na servisní techniky:
Jsem majitelem vozu zakoupeného ve vašem autosalónu a mám dojem, že něco na autě nefunguje správně. Budu něco platit, pokud se prokáže, že moje reklamace byla neoprávněná?

Samozřejmě, že ne! Pokud jste si koupili svůj Volkswagen v našem autosalónu, najdete u nás nejen kvalitní servis se zákaznickými výhodami, ale především odborné poradenství, které je pro naše zákazníky vždy zcela zdarma. Pokud máte jakýkoliv problém s vaším vozem, neváhejte a kontaktujte naše servisní oddělení. Spolehlivý provoz vašeho automobilu je i naším zájmem.

Jsem majitelem Volkswagenu, ale nekoupil jsem ho u vás. Mohu si ve vašem servisu objednat záruční opravu?

Ano. Náš servis patří do sítě značkových servisů Volkswagen, takže vám samozřejmě váš vůz opravíme za zcela stejných podmínek, jako v kterémkoliv jiném značkovém servisu s jedinou výjimkou. Naši zákazníci mají právo využít expresních servisních služeb přednostně, takže pokud si u nás chcete objednat jakoukoliv opravu, kontaktujte naše servisní oddělení a domluvte si reálný termín opravy. V případě, že budete s našimi službami spokojeni, můžeme s vámi domluvit podmínky, za kterých můžete získat stejné výhody, jako naši zákazníci.

Zpět nahoru